Wat heeft Next Lifestyle voor mij gedaan?

Zoals beloofd zou ik jullie meer vertellen over Next Lifestyle en wat het voor mij heeft gedaan.

Niet schrikken maar dit ben ik! 


Er zijn ontelbaar veel diëten. Geloof me, ik heb er vele van geprobeerd maar het jojo-effect bleef.
Elk dieet heeft zijn voordelen, maar je moet het probleem bij de wortel pakken. Maar wat was mijn probleem?

Om succesvol af te kunnen vallen moet je voorbereid zijn op elke valkuil. Iedere dag weer! Aangezien ik een grote snoepkont ben .... waren er dus valkuilen en verleidingen genoeg.
Een vriendin van mij vertelde mij toen over Next Lifstyle. Met een gezond voedingsprogramma krijg je geen kans om van je doel af te wijken en ik ga je hierbij stap voor stap begeleiden. 
Sporten hierbij is goed maar niet noodzakelijk. Voeding is namelijk de belangrijkste factor om af te vallen. Ach, yoga doe ik toch al 2x per week en dan nog 7 uur lopen voor mijn post rondje dus beweging heb ik al voldoende.....

Naast het gebruik van een gezond voedingsprogramma word gebruik gemaakt van alledaagse voeding. Je krijgt 7 dagen detox, work-out gids, 3 verschillende ebooks, voedingsschema, onbeperkt toegang tot de besloten motivatie groep, recepten, tips & tricks, informatie over de Juice Plus+ producten. Ik dacht: Ja--ja...we zullen zien en heb toegezegd en ben samen met mijn vriendin aan het afslank avontuur begonnen.
Wauw! Ik moet toegeven dat ze gelijk heeft want wat eraf gaat blijft er ook af.  Ik ben sinds november 13 kilo kwijt en voel me super goed maar ben er nog niet. Het programma is een echte aanrader! Als je resultaat wil boeken op zowel korte als lange termijn. Het Juice Plus voedingsprogramma is makkelijk in je dagelijkse leven toe te passen en boekt snel resultaat.
Ik wist niet dat je nog zoveel mocht eten.... wow!

In januari heb ik zelf de kans gekregen om om Healthcoach te worden bij Next Lifestyle. Het is leuk om andere mensen te helpen naar een gezondere levensstijl. Uit eigen ervaring mijn verhaal vertellen, tips geven, recepten delen etc.



Wil je nog meer weten dan mag je me altijd een berichtje sturen. Dit kan naar m.me/HealthCoachRia





Reacties

Populaire berichten van deze blog

Bloemkoolrijst

Cellulitis: Hoe kom je er vanaf?