Welkom to my Happy and Healthy Life!!!



Zo, hier is hij dan! Mijn nieuwe blog.


Vorig jaar heb ik iets gevonden dat mijn leven heeft veranderd. Ik ontdekte The Next Lifestyle. Waarom zou dat nu iemands leven veranderen? Nou, dat ga ik je vertellen op mijn blog.  Via een vriendin werd ik lid van een Next-Lifestyle-groep. Een plek waarop we elkaar motiveren en ervaringen, gezonde recepten en oefeningen delen. Ik train in mijn huis, buiten of in de yogaschool en ben begonnen met een nieuwe levensstijl. Ik verloor gewicht en kreeg meer zelfvertrouwen. Omdat het zo goed werkt voor mij, besefte ik dat het nodig is om dit met anderen te delen. Dus werd ik een coach.


I
k ontdekte mezelf weer, vond mijn passie op mijn 40ste. En nu wil ik anderen graag helpen. Ik heb veel te vertellen en ben een studie aan het volgen. Het is dus niet alleen een "klets praatje". Ik wil dat mensen weten hoe belangrijk ze zijn. Dat ze door hard werken en een paar simpele aanpassingen het figuur krijgen wat ze willen. Dat ze met plezier mooie kleren kunnen dragen zonder zich af te vragen wat een ander ervan denkt. Ik neem jullie graag mee op deze reis naar een Happy and Healthy Life.





Klik op de banner om naar de facebook pagina te gaan.

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Wat heeft Next Lifestyle voor mij gedaan?

Bloemkoolrijst

Cellulitis: Hoe kom je er vanaf?